Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Δήλωση του Ηλία Κωστοπαναγιώτου προς το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Δελφών σχετικά με τις πρόσφατες κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μεταλλεία



Προς το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Δελφών
Σας ενημερώνω ότι δεν μπορώ να παρευρεθώ στην σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου, λόγω της συμμετοχής μου στην επιτροπή Κοινωνικής Αλληλεγγύης που συνεδριάζει σήμερα Τετάρτη 17/06/2015 και ώρα 15:00-17:00 στην Αίθουσα 227 της Βουλής.
Σχετικά με το πρώτο θέμα της ημερήσια διάταξης του Δημοτικού Συμβουλίου έχω να σας δηλώσω τα εξής:
Ο τρόπος συμπαράστασης του βουλευτή της αριστεράς του νομού Φωκίδας είναι γνωστός από καιρό στους εργαζόμενους των μεταλλείων.
Μετά από πρόσκληση των Συλλόγων Εργαζομένων, έδωσα ως όφειλα, το παρόν στις 5:45 τα ξημερώματα της Παρασκευής 12/06/15, δίπλα στο μνημείο της μάχης Άμπλιανης, σημείο όπου επέλεξαν να δώσουν τον δικό τους αγώνα οι εργαζόμενοι των μεταλλείων.
Εν συνεχεία, εξέθεσα τις απόψεις μου στην συγκέντρωση των εργαζομένων και των συμπαραστατών τους, που πραγματοποιήθηκε την ίδια ημέρα στις 10:30 στην Πλατεία Λαού της Άμφισσας.
Είμαι έτοιμος να ξαναεκθέσω τις απόψεις μου εκεί όπου οι εργαζόμενοι θα δίνουν την μάχη τους.
Σας καλώ την επόμενη φορά να είμαστε όλοι μαζί εκεί, μαζί με όλους τους Συλλόγους καθώς και όλους τους ομιλητές, οι οποίοι ευαισθητοποιήθηκαν και ήταν παρών στην κινητοποίηση για το Νοσοκομείο της Άμφισσας, και ακόμη περισσότερους.
Τέτοιον αγώνα αξίζουν οι εργαζόμενοι στα μεταλλεία, όχι γιατί είναι διαφορετικοί από μας, αλλά γιατί αυτοί είναι η ίδια η τοπική κοινωνία μας.
Σας επισυνάπτω και γραπτώς τις απόψεις μου για τα μεταλλεία, όπως εκφράστηκαν με δελτίο τύπου που εκδόθηκε με αφορμή την κινητοποίηση των μεταφορέων του μεταλλεύματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου